Kamis, 16 Agustus 2012

Nama bukit yg unik

16 ramadan-tugasan luar bersama jab lain ke satu tempat yg aku tak penah sampai tapi jalan nak ke sana kena melalui jalan yang biasa aku gunakan dulu bersama partner bes aku. Ternostalgia jgk ar...dalam perjalanan hujan turun dengan lebat. Mengikut orang tempatan hujan turun sejak tengah malam semalam....sehingga ada. kawasan yang dinaiki air...selesai tugasan aku ajak brader tu balik ikut jalan lain yang aku tak pernah lalu pun...kesian gua. Brader tu asik sangap je, di luar hujan masih turun dengan lebat...suasana agak sejuk dan mengantukkan mata. Gua take over atas dasar timbangrasa padahal gua pun mata stone time tu. Bawak 4x4 ni mak ai dia punya kluc sikit punya keras da...
Sent from ᄂㅇ∽ㄱ Шᄃ BlackBerry™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar